Klacht: Klacht focum

Estrella Lopez op 26 augustus 2023 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik wil bij ns een abonnement bestellen, traject vrij, omdat ik weer naar school ga maar kan die niet bestellen wegens een krediet check. Ik krijg ook steeds een melding dat ik niet door de krediet check kom bij focum. Ik ben al naar ns geweest en heb ns gebeld en blijkbaar zit ik op een zwarte lijst bij ns terwijl ik nooit een schuld bij ze heb gehad. Ik had alleen in 2017 een contract van een abonnement ontbonden maar voor de rest is er verder niet iets om me op de zwarte lijst te zetten. Ik heb ook nooit vanaf 2017 een brief gekregen dat ik een schuld heb of een waarschuwing om te betalen, ook is er geen incasso bureau geweest met politie bij me thuis.

1.: Ik wil dat ze me van de zwarte lijst gaan halen van ns zodat ik een abonnement kan bestellen.
2.: Ik wil ook een vergoeding voor de gemaakte kosten die ik moest maken naar mijn school toe.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 30 augustus 2023 om 09:40 geantwoord

Estrella Lopez

Heeft op 30 augustus 2023 om 11:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste focum,
Mvg
Estrella Lopez

Reactie van de melder van de klacht Estrella Lopez

7 maanden geleden - Beste focum, Ik heb al een mail gestuurd om mijn gegevens te verwijderen, ik heb al ns gesproken en zei zeggen om weer contact met jullie te nemen en nu begrijp ik dat ik ns moet spreken want alleen daar heb ik problemen over een krediet check of dat ik geen abonnement kan nemen. Ik wordt steeds heen en weer gebracht terwijl ik alleen een abonnement wil aanschaffen zodat ik goedkoper kan reizen. In de inzage kan ik niet achterhalen over welke betalingen het gaat en ns kan dat ook niet inzien of zeggen. Dus ik snap nu niet wat ik meer kan doen omdat ik steeds heen en weer wordt gebracht. Mvg Estrella Lopez

Reactie van de melder van de klacht Estrella Lopez

7 maanden geleden - Beste focum, Kunnen jullie niet met ns anders communiceren dat ns iets moet doen en niet jullie anders wordt ik steeds heen en weer gebracht.

Bericht van Focum Commerce B.V.

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat het erg vervelend is om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Focum wijst geen consumenten af. Wij leveren informatie aan bedrijven, onze opdrachtgevers, over betalingservaringen van consumenten. Op basis van deze informatie bepaalt de NS zelf of en onder welke voorwaarden het een overeenkomst met u wenst af te sluiten. Focum heeft hier geen invloed op. Zoals u aangeeft heeft u ons een bezwaar toegestuurd, deze is momenteel in behandeling bij ons en het kan 30 dagen duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 088 – 730 65 55. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Focum

Alle klachten die gemeld zijn door Estrella Lopez