Klacht: Karla bos

Karla bos op 29 september 2020 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde een contract afsluiten voor gas en licht bij Oxxio, maar ik kreeg een E-mail van Oxxio dat ik niet kredietwaardig ben en maar 400 euro moest betalen om een contract af te sluiten. ik heb nog nooit een betalingsachterstand gehad. Waar gaat het mis?

Gewenste Oplossing:

als ik weet waarom ik als niet kredietwaardig ben gebrandmerkt

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 12 oktober 2020 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Focum Commerce B.V.

4 jaren geleden - Focum wijst geen consumenten af. Wij leveren informatie aan bedrijven, onze opdrachtgevers, over betalingservaringen van consumenten. Op basis van deze informatie bepaalt het bedrijf zelf of en onder welke voorwaarden het een overeenkomst met u wenst af te sluiten. Focum heeft hier geen invloed op.

Karla bos

Heeft op 26 oktober 2020 om 11:55 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

laat maar
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en daar heb ik geen zin in
Het is ondertussen geregeld maar ik hoop dat Forum zorgt dat de goede gegevens geregistreerd staan. Volgens mij kan wat ons is overkomen zo weer gebeuren omdat niemand een fout erkend (Zowel Forum als Oxxio)

Alle klachten die gemeld zijn door Karla bos