Klacht: Jullie zitten mij in de weg voor niets!

V.K. op 01 april 2021 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nergens schulden open staan, telefoon abonnementen zijn afbetaald, verder helemaal niets, maar echt niets, en toch zitten jullie mij in de weg. Kan niet naar een andere energie overstappen, of zelfs geen NS Flex kaartje bestellen voor mijn werk!!!!!! Weet niet wie jullie zijn en welke gegevens jullie hebben. Ik had al eerder bij jullie opgevraagd en daar kwam alleen mijn tel. Abonnement uit. En ja ik heb binnenkort weer een nieuwe nodig!
Kunnen jullie a.u.b. mijn gegevens eens weghalen bij die foutmelding, jullie systeem. Het klopt niet. Heel vermoeiend dit!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als jullie mijn gegevens eens uploaden naar groen. Zoals ik al zei in bovenstaand verhaal! Haal mijn gegevens uit jullie rot systeem! Het klopt niet!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 16 april 2021 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Focum Commerce B.V.

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bij iedere verwerking van uw persoonsgegevens heeft u het wettelijke recht op inzage en correctie van feitelijke onjuistheden. Bij Focum is de verwerking van een inzage een standaardproces in onze werkzaamheden waarin snelheid en zorgvuldigheid centraal staan. Hoewel er zelden fouten voorkomen in de informatie, zijn deze door geen enkel handelsinformatiebureau helemaal uit te sluiten. Wanneer u inzage heeft gedaan bij Focum en u denkt dat de gegevens uit het overzicht niet correct zijn, kunt u bij ons een correctieverzoek indienen. Foutieve gegevens worden direct verwijderd wanneer aangetoond is dat deze onjuist zijn. Correctieverzoeken kunt u sturen naar [email protected] of Postbus 2178, 3800 CD Amersfoort. U ontvangt vervolgens binnen 30 dagen onze reactie. Met vriendelijke groet, Focum

V.K.

Heeft op 19 mei 2021 om 21:19 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Mijn klacht ligt ondertussen bij de WSNP waar jullie zogenaamd de gegevens vandaan halen. En ook hun antwoord is dat jullie 8 jaar een te lange tijd is. Ze zijn er mee bezig. Ik ik zal ergens anders ook nog mijn klacht over jullie indienen!

Bericht van Focum Commerce B.V.

3 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij handelen hierin vanuit de gedragscode van de Nederlandse vereniging van handelsinformatiebureaus (NVH). De gegevens bewaren we dan volgens deze regels ook maximaal 8 jaar. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 088 – 730 65 55. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Focum

Alle klachten die gemeld zijn door V.K.