Klacht: informatie over hoe/waarnaar toe te betalen

ronaldroest op 05 september 2014 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een betaling naar jullie toe gevorderd van een bestelling door mails die ik niet heb gezien en door twee weken op vakantie geweest. Maar goed nu heb ik nog geen informatie ontvangen over hoe en waar naar toe ik nu alsnog kan betalen.

Graag ontvang ik hier over informatie.

Vriendelijke groet;

R. Roest

Gewenste Oplossing:

Stuur een mail met betalings gegevens toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Focum hecht veel waarde aan goede service en betrouwbaarheid. Wij nemen elke klacht serieus. Om uw klacht te kunnen behandelen hebben wij uw persoonsgegevens nodig. Ik wil u daarom verzoeken uw gegevens te sturen naar [email protected] Wij nemen dan contact op om tot een passende oplossing te komen. De verdere communicatie over en afhandeling van klachten wordt niet gedaan op website www.klacht.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 13 november 2014 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Communicatie over en afhandeling van klachten wordt niet gedaan op de website van Klacht.nl Dit doet Focum rechtstreeks met de consument. Indien de vordering in behandeling is bij een DCA wordt dit gedaan door de DCA waar de vordering in behandeling is.

Alle klachten die gemeld zijn door