Klacht: Foam Unseen

op 14 juli 2012 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Volgens de bankgiroloterij hadden wij in juni twee toegangsbewijzen gewonnen voor de fotoexpositie Foam Unseen in Amsterdam in sept. Toen wij erop klikten om te kijken wat het was, kwam er een pop-up waarin stond dat wij 2 entrees hadden gewonnen én dat wij een foto (twv Euro 1000) mochten uitzoeken. Ik kon het haast niet geloven, dus heb ik meerdere keren de pop-up geopend (over meerdere dagen). Maar het stond er! Nu hebben wij de tickets ontvangen en daarop staat niets vermeld. Nogmaals de pop-up geopend en weg was de zin “én u mag een foto (twv Euro 1000) uitzoeken. Nu is de prijs alleen nog maar toegang tot de expositie. Ik vind dit heel vreemd en ik vraag me af of er meerdere prijswinnaars zijn die dit is overkomen!

Als je Bankgiroloterij Foam Unseen googled komt dit tevoorschijn:

Foam UnSeen entree 2 personen | BankGiro Loterij
www.bankgiroloterij.nl/Nieuws/Foam-UnSeen-entree-2-personen.htmUnseen, ‘a fair with a festival flair’, van 19 – 23 september a.s. in de Westergasfabriek te Amsterdam. Bezoek deze tentoonstelling met 2 personen én u mag een …
U heeft deze pagina bezocht op 13-7-12.

Het gedeelte “én u mag een …” komt dan nog steeds tevoorschijn. Als je op de site klikt dan is het gedeelte én u mag een …(foto twv € 1000 uitzoeken) nergens meer te vinden.

Ik wil gewoon de prijs die wij in eerste instantie zouden krijgen!
Of een compensatie van € 1000
En ik laat het er ook niet bij zitten! Want je gaat niet je prijs veranderen als deze gewonnen is.

Alle klachten die gemeld zijn door noenie