Klacht: fnl.nl

op 21 augustus 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juni deed ik een bestelling via fnl.nl op een Glutenvrije Recepten, die ik nog steeds niet binnen heb. Ik heb al 3x tot nu toe zowel met AfterPay gebeld en naar klantenservice van fnl en er is niets aangedaan. Ik ga geen achterstand herinnering betalen van iets waar ik niets van heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als dit geregeld is en hoef deze herinnering toch niet te betalen. Dan ben ik zeer tevreden over.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Zero,

Hartelijk dank voor je bericht via klacht.nl. Laten we voorop stellen dat je niet voor iets hoef te gaan betalen wat je niet hebt ontvangen. Ik heb gelijk voor je gebeld met fnl.nl en zij gaan het direct in orde maken voor je. Je kunt dus binnen 48 uur een bevestiging verwachten dat de bestelling geannuleerd is. Daarmee komen uiteraard ook de administratiekosten te vervallen.
Mocht je nog vragen hebben horen wij dat graag,

met vriendelijke groet,

Tamara
Klachten Manager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door azeroo