Klacht: Tegenwerking door Florius

op 01 december 2018 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Ik heb een woning en in de loop der tijd heb ik 2 garageboxen (grenzend aan mijn perceel) erbij gekocht. De zijn ook in de hypotheek akte opgenomen. Zo’n 3 maand geleden heb ik 1 box verkocht. Florius wild een taxatie van het geheel en de waarde minus 1 box. Dit is door de notaris van de koper netjes geregeld. Opeens moest er een aparte taxatie komen van de garagebox. Wederom de taxateur ingeschakeld. Tot ieders verbazing moest er in taxatie komen met daarin alle gegevens. Terwijl je uit beide taxatie alles kunt halen. Wederom taxateur aan het werk gezet. De notaris had contact met Florius dat hij het taxatierapport had verstuurd. Een dag later neemt hij contact op met Florius en werd hem medegedeeld dat heg hele dossier was verwijderd omdat de aanvraag langer dan 3 maand geleden was. Zowel de tussenpersoon, de notaris, de koper als ik worden gek van de opstelling van Florius. In het recente verleden meer miskleunen van Florius meegemaakt. Iedereen mag weten wat voor waardeloze instelling Florius is. Nog nooit zoiets verschrikkelijks meegemaakt.

Persoonlijk contact is niet mogelijk. Zelf de tussenpersoon en de notaris kan niet normaal communiceren. Ik ben pas tevreden wanneer Florius excuus gaat aanbieden en mijn dossier zsm na tevredenheid afhandelt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Florius Hypotheken en verzekeringen

1 jaar geleden - Wij stuurden de klant vandaag onze reactie op de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul64@