Klacht: Onvoorstelbaar lange afhandeling hypotheek na scheiding

op 19 november 2014 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Sinds mei loopt bij Florius een dossier inzake een hypotheek die op naam van mijn ex-partner moet komen. Het is inmiddels 19 november en nog steeds is dit dossier NIET afgehandeld. Een offerte was komen te vervallen en er komt maar geen nieuwe. Ex en ik zijn financieel dus nog steeds niet van elkaar gescheiden dankzij Florius!
Hypotheek-adviseur is zzp-er, doet zaken met DAK en als consument zijnde heb ik dus met meerdere partijen te maken die zelf nergens verantwoordelijkheid voor nemen.
Nooit meer zaken in de toekomst met hun!

Als z.s.m. de hypotheek op naam van mijn ex staat!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Florius Hypotheken en verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Florius Hypotheken en verzekeringen

Heeft op 24 november 2014 om 15:13 geantwoord

Goedemiddag, hierbij wil ik graag uw klacht de status opgelost geven.
Zoals telefonisch besproken is er reeds een offerte uitgebracht en heb ik u inmiddels naar uw adviseur verwezen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnmformeerd.

Hamdi Chalati
Florius

Alle klachten die gemeld zijn door AntoinetteHeijnen