Klacht: geen antwoord op mijn brief

op 13 februari 2019 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 jan. 2019 heb ik een brief aan Florius, postbus 1700, Amersfoort gestuurd met een vraag om mijn overlijdingsverzekering te kunnen stoppen, daar dit gezien mijn aflossingen en huidige overwaarde van mijn koophuis niet van toepassing meer is.
Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
Oo jaren geleden enkele brieven gestuurd en ook daarop nooit antwoord gekregen. Blijkbaar is het beleid van de Florius hypotheken:
scheid aan de klant.

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoord krijg en Florius open staat om te communiceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Florius Hypotheken en verzekeringen

1 jaar geleden - Wij nemen uw klacht in behandeling. Wij sturen onze bevestiging naar uw emailadres.

Alle klachten die gemeld zijn door javanbemmelen