Klacht: de duur van de aanvraag is enorm lang

op 01 november 2013 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben eind juli een hypotheek aangevraagd bij florius.
7 augustus hebben we een overeenkomst ontvangen en ondertekend.
Vervolgens hebben we een periode niets gehoord. Daarna bleken we nog allerlei gegevens aan te moeten leveren omtrent werk.
Vandaag kregen we tot onze verbazing te horen dat weer opnieuw een offerte getekend moest worden omdat de huidige verlopen was. Ook moesten we opnieuw een werkgeversverklaring indienen. Op dit moment hebben we al twee betalingen zelf moeten doen aan de aannemer ivm de bouw van onze woning omdat we nog steeds niet over een hypotheek beschikken.

Gewenste Oplossing:

Het sneller verwerken van onze aanvraag zodat we eindelijk over een hypotheek kunnen beschikken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Florius Hypotheken en verzekeringen

6 jaren geleden - Wij vinden het erg vervelend dat de hypotheekaanvraag lang duurt. Wij hebben contact opgenomen met klant en komen er maandag bij de klant op terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Florius Hypotheken en verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Florius Hypotheken en verzekeringen

Heeft op 04 november 2013 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact gehad met de klant en besproken waarom de offerte-aanvraag zo lang duurt.

Alle klachten die gemeld zijn door florius1