Klacht: Aanvraag hypotheek duurt erg lang

op 08 januari 2014 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

7 november heb ik de hypotheekofferte van 4 november van jullie ondertekend en is deze naar jullie teruggezonden. Hierna is meerdere malen. Contact geweest met mijn tussenpersoon over documenten die zouden missen, maar al toegezonden waren, soms zelfs al twee keer!
Mijn tussenpersoon staat dagelijks meerdere malen drie kwartier in de wacht om iemand te spreken die de status kan toelichten en heeft al meerdere malen loze beloften gekregen dat de er teruggebeld worst of dat er een eerste beoordeling zal worden genomen.
Tot op heden hoor ik echter nog steeds geen positief bericht en zie ik zo langzamerhand mijn droomhuis in rook opgaan waar ik al veel besluiten aan de aannemer over heb doorgegeven aangezien het een nieuwbouwhuis betreft.

Ik zou graag zsm de stukken bij de notaris willen ondertekenen en daarnaast zou ik graag zien dat florius mijn extra gemaakte kosten m.b.t. De bouwrente op zich neemt.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Florius Hypotheken en verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Brigittea