Klacht: flikken stalken me via de buren omdat het goedkoper is voor hun

op 21 december 2017 over Politie in de categorie Overheid

18j geleden dealde ik een paar pilletjes en wat weed, 18j geleden he, dus ik was jong en dom(23j). een buurman werkte bij de flikken achter de pc en vertelde me dat ik moest opletten. dus ik stopte uiteindelijk en het stalken bleef doorgaan, dus ik een grote bek in me eigen flat tegen de flikkenstalkers, maar helaas was ik mijn eigen graf aant graven. ze blijven stalken door me grote bek in me eigen flat wat écht niemand kan horen, TENZIJ je me stalkt 😉 this natuurlijk vééél goedkoper via de buren, dan dat ze een flik 24/7 op me moeten zetten. nu 18j verder, door me grote bek, zijn ze nog aant stalken! me proberen om te rijden met een witte caddy, kleine bedragen stelen van me rekening, fraude bij de belastingen proberen via deurwaarder, me proberen te volgen als ik een joint in me bek heb in de auto, cjib aanmaningen sturen om meteen te betalen en ik weet niet eens van wat, ect.
jah.. wat ga je doen he?? want ik ben zeker braaf, zeker als ze me stalken 😉 hou toch op met stalken, want uitvreten doe ik toch niks. this gewoon om me in de zeik te zetten als ik ga douchen of op het schijthuis zit, en dan hopen de flikken dat ik een buurman aanval omdat ik het weet. dus misbruik maken van de buren en hun int gevaar brengen ja.

als het stalken ophoudt, maar helaas..

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pipo345