Klacht: Spookfacturen

SafeForSure op 16 juni 2018 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg steeds rekeningen van flexifront over dingen die ik nooit besteld of ontvangen heb. Hier zijn de afgelopen jaren meerdere malen door mijzelf en maatschappelijk werkers contact over met hun opgenomen maar zij blijven rekeningen sturen.

Gewenste Oplossing:

Als zij mij nooit meer lastig vallen met rekeningen, mails, aanbiedingen, etc. Ik wil volledig uot hun bestand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flexifront

6 jaren geleden - Geachte, Wij hebben in overleg met incassobureau Alektum besloten om uw dossier te sluiten. Door Humatitas is het lidmaatschap op 23-12-2015 al stopgezet, de vordering destijds ging over een pakket van 13-03-2015 deze zou nog betaald worden, maar tot op heden geen betaling hiervan terug kunnen vinden? vandaar dat u rekeningen blijft ontvangen. Mocht u nog een kopie van factnr. 52827996986 kunnen opvragen bij uw hulpverlening dan zien wij deze graag nog tegemoet. U kunt dit dan mailen naar [email protected] Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anita de Jong Courlux klantenservice Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door