Klacht: Niets gekregen

R kok op 29 september 2018 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nooit iets gekregen nog besteld

Gewenste Oplossing:

Ok

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flexifront

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij Alektum Incasso op de hoogte hebben gesteld dat u niets heeft ontvangen. De incasso brief kunt u als niet verzonden beschouwen wij hebben het dossier van u laten intrekken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anita Courlux Klantenservice Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door