Klacht: ik wil geen ONGEVRAAGD lidmaatschap

Benaerox op 13 december 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pas via speurders een GRATIS proefsetje met scheermesjes besteld, zelfs geen verzendkosten of wat dan ook.
nu krijg ik het scheermesje toegestuurd INCLUSIEF factuur waarin staat dat ik de portokosten moet betalen EN dat ik een lidmaatschap bij hun heb. dit wil ik helemaal niet.

Gewenste Oplossing:

ik stuur het scheermesje terug inclusief brief waarin ik zeg dat ik niks meer van hun wens te ontvangen. dus ik ben tevreden als ik NOOIT meer iets van hun hoor (dus ook niet dat ik die portokosten alsnog moet betalen, want hier heb ik niet om gevraagd)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 14 januari 2014 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uw lidmaatschap is bij ons beëindigd.
U ontvangt geen verdere zendingen meer van ons.

Wij hebben uw betaling van 3.90 ontvangen.

Jammer dat u de voorwaarden niet bij u aanmelding heeft gelezen.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Met vriendelijke groet,

Courlux klantenservice
Sonia

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Flexifront beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door