Klacht: Niet betalen van facturen

op 18 april 2017 over Flexibility Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Na in contact te zijn gekomen oktober 2015 met Maurice Mijer van het uitzendbureau Arnhem, en via hem aan het werk te zijn gegaan oktober 2015 voor het fantastische bedrijf H&H schilder, glas en afbouw werkzaamheden ( niet dus).
Nu heb ik mezelf aan H&H verhuurd als schilder, ik had na 2 korte weken wel door dat de beste man mij absoluut niet kon betalen. En ben daar dus zo verstandig als ik ben gestopt met werken voor H&H en dus ook voor Maurice Mijer.
De betalingen lopen of beter gezegd zouden moeten lopen via de Flexibility Groep uit Breda.
Ik heb een contract getekend waarin kennelijk staat dat ik mijn geld pas krijg als alles binnen is. Nu denk ik wat voor actie word /is er ondernomen in 1,5 jaar tijd door Flexibility Groep Breda. Ik praat over een bedrag van nog geen 1000 Euro wat ik zou moeten ontvangen. Wat ik nu in ieder geval wil is dat het geld wat H&H al wel in delen aan Flexibility Groep Breda heeft betaald dat dat alvast word uitgekeerd aan mij. En de rest wat eventueel via een deurwaarder geïncasseerd moet worden mag wat mij betreft later betaald worden. Maar stel dat H&H niet meer gaat betalen aan een deurwaarder of flexibility komt het er volgens dat contract op neer dat ik geen enkele eurocent krijg te zien, terwijl Flexibility al wel betalingen heeft binnen gekregen van H&H. Ik wil graag inzicht en transparantie van Flexibility Groep Breda. Mensen wees waakzaam voor deze bedrijven. Groet Simeon van der Swan

Als ik mijn geld heb ontvangen en als ik transparantie heb gekregen van Flexibility Groep Breda

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexibility Uitzendbureau over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Simeon van der Swan