Klacht: Betrouwbaarheid *

op 13 augustus 2014 over Flexibility Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In week 30 van 2014 gesolliciteerd voor een vacature die in beheer is / was bij Flexibility. Contactpersoon hierin is *
Na 2 weken totaal geen reactie van hem mogen ontvangen.
De enige manier om met hem in contact te komen is via een duur 06 nummer.
Dit heb ik dan maar gedaan na 2.5 week. Hij gaf te kennen mijn sollicitatie helemaal niet te kennen maar ik kreeg de toezegging dat hij binnen 24 uur het zou uitzoeken en een reactie zou geven. Inmiddels zijn we bijna 1 week verder en ik heb nog steeds geen taal of teken  ontvangen. Ik vraag me dan ook af in hoeverre * van Felxibility betrouwbaar is zowel voor een werkgever als een werknemer.

Gewenste Oplossing:

Zorgen voor een correcte oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexibility Uitzendbureau

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexibility Uitzendbureau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexibility Uitzendbureau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexibility Uitzendbureau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexibility Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexibility Uitzendbureau

Heeft op 15 september 2014 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanochtend, 15-9 om 09.00u, Dhr. telefonisch gecontacteerd. Ik wist helemaal niet dat hij een klacht had ingediend. Ik heb dit bij toeval gelezen toen ik mijn naam via Google ingetoetst had. Vandaar ook mijn latere reactie. Ik heb Dhr. mijn welgemeende excuses aangeboden en dat dit mij door de drukte helemaal ontschoten was. Hij accepteerde mijn excuses en vond het fijn dat ik hem gebeld had. Nu kon ik dit niet meer terugdraaien wat er gebeurd was maar ik heb hem beloofd dat dit niet meer zal gebeuren. Ik heb hem beloofd dat ik met hem zal meekijken naar een passende baan wanneer zich iets voordoet.

m.vr.gr.
*

Bericht van Flexibility Uitzendbureau

6 jaren geleden - Vanochtend, 15-9 om 09.00u, Dhr. telefonisch gecontacteerd. Ik wist helemaal niet dat hij een klacht had ingediend. Ik heb dit bij toeval gelezen toen ik mijn naam via Google ingetoetst had. Vandaar ook mijn latere reactie. Ik heb Dhr. mijn welgemeende excuses aangeboden en dat dit mij door de drukte helemaal ontschoten was. Hij accepteerde mijn excuses en vond het fijn dat ik hem gebeld had. Nu kon ik dit niet meer terugdraaien wat er gebeurd was maar ik heb hem beloofd dat dit niet meer zal gebeuren. Ik heb hem beloofd dat ik met hem zal meekijken naar een passende baan wanneer zich iets voordoet.m.vr.gr. *

Alle klachten die gemeld zijn door Venlo 01