Klacht: Fles wijn bij mijn boodschappen

Wijntje op 20 december 2021 over Vomar in de categorie Supermarkten

Ik kom al 22 jaar bij de Vomar in Purmerend, ben inmiddels 51 jaar. Vandaag ging ik samen met mijn dochter van 16, boodschappen voor het eten halen. Haal 2x in de week al 22 jaar bij de boodschappen een flesje wijn en mijn dochter gaat vaker mee. Nooit geen problemen gehad tot aan vandaag. De caissière vroeg hoe oud mijn dochter was, ik antwoordde 16, vervolgens pakte de caissière de fles wijn weg met de mededeling dat zij de fles wijn niet mee mocht geven!!!! Ik vraag vervolgens wat de reden hiervan is, zij antwoordt met dat ik mijn dochter wel eens aan de drank kon helpen! Ik ben hier zwaar furieus over! A: het zijn mijn boodschappen, ik betaal deze boodschappen en niet mijn dochter van 16
B: ik snap de regels voor het verkopen van drank aan minderjarige, maar hey ik ben 51 jaar, niks geen minderjarig meer aan! En mijn dochter gaat gewoon gezellig met mij mee boodschappen doen! Moet ik dan zeggen, nou mop blijf jij maar even buiten staan want anders krijg ik mijn flesje wijn niet mee? Vind dit bizar ver gaan en hoop dat dit uitgezocht gaat worden! De volgende keer staat er een moeder met een kinderwagen, nou mevrouw u krijgt de fles wijn niet mee want die zou u wel eens aan de baby kunnen geven ipv melk!!!

Zeker een excuus van de desbetreffende caissière en filiaalmanager en dat ik in het vervolg niet meer zo voorschut wordt gezet midden in de winkel en dat ik gewoon bij de boodschappen, of mijn dochter van 16 er nou bij is of niet, mee krijg zonder dat daar een probleem van wordt gemaakt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wijntje