Klacht: Flauwvallen

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 300 8.48 vredesplein waalwijk richting den bosch 4-10-18

De bus was zo enorm vol gepakt dat er letterlijk niemand bij kon.. ik kreeg het zo warm dat het zweet overal stroomde, op een gegeven moment toen we de snelweg opreden werd ik erg misselijk en duizelig, een persoon naast mij heeft op de stop knop gedrukt zodat ik er eerder dan gepland uitkon. Ik snap echt dat het druk kan zijn in de spits maar zo druk dat ik er niet goed van word is niet de bedoeling.

Aanpassing dienstregeling en anders niet zulke volle bussen toestaan voor de veiligheid.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 11:04 geantwoord

Beste Merel787,

Jeetje wat een verhaal. Wat vervelend om te lezen dat je dit ervaren hebt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva