Klacht: Flat top zonnebril

op 24 mei 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Reactie van de melder van de klacht mb68312@pooximus.be

1 jaar geleden - Nog geen antwoord gekregen van goupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 31 mei 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Clerq,

Bedankt voor uw email.

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen.
Wij zien namelijk dat het wel is verzonden.

Wij zullen de leverancier verzoeken uw bestelling nogmaals te verzenden naar het opgegeven adres.

Wanneer wij hiervan terugkoppeling van ontvangen melden wij u dat direct.
U zult spoedig uw bestelling ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door mb68312@pooximus.be