Klacht: Bkr registratie

D.sir op 23 juli 2021 over Flanderijn in de categorie Deurwaarders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste flanderijn

Flanderijn had het dossier van Intrum (ABN AMRO) overgenomen op 18-07-2020. Het dossier is voldaan en is op 17-03-2020 reeds gesloten.
Ik heb ook bewijzen ervan
Maar het is nog niet aangemeld bij de bkr dat het dossier is afgesloten (bij de bkr staat het nog steeds open geen einddatum aangegeven)
Ik heb contact gehad met abn amro maar die verwijzen mij door naar de flanderijn
Ik word van de kast naar de muur gestuurd
Volgens de abn amro hoort flanderijn het aan te geven bij de bkr dat het dossier is afgesloten
Ik wil zo snel mogelijk een oplossing want zo kom ik ook niet ver
Ik zal afwachten op u e-mail

Mvg dilek sir

Mijn gegevens zijn

Dossiernummer
:
GAB/20186241
Telefoonnummer
:
088 – 209 2740
Behandeld door
:
Afdeling Financiële diensten
Onderwerp
:
ABN AMRO Bank N.V. / D. Sir

Gewenste Oplossing:

Als het probleem bij de bkr word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.sir