Klacht: flabbergasted

op 20 september 2017 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Op 25 augustus heb ik een overeenkomst afgesloten met Direct PC, ik neem mijn verantwoordelijkheid, dat ik veel te laat was met het “opzeggen”pas toen 13 september 2017, 99,00 euro werd afgeschreven, heb ik deze gelijk gestoneerd en telefonisch contact opgenomen met Direct PC.
Deze medewerker de situatie uitgelegd en op zijn advies alsnog digitaal mijn abonnement opgezegd, dan zou ik uiteindelijk alleen voor de maand september moeten betalen!!
Op 13 september kreeg ik een bevestiging dat de mail was ontvangen en dat er binnen 2 werkdagen een medewerker contact zou opnemen met mij.
Op 19 september heb ik een zeer onaardige brief ontvangen met de mededeling dat ik binnen 7 dagen het abonnementsbedrag (99,00 euro) moet overmaken. Vandaag 20 september telefonisch contact gehad met een zeer onaardige medewerkster,
ik moet nu 2 maanden abonnement betalen (a 8,25) voor oktober en november plus 25,00 euro administratie kosten,
Belangrijk om te melden is toch, dat ik nauwelijks gebruik heb gemaakt van hun diensten want, ze houden zich niet aan de afspraak, ik ben eigenlijk benieuwd of er meer klachten zijn over dit onaangename bedrijf!

Ik ben bereid om 2 maanden abonnement kosten te betalen maar, 25,- voor administratiekosten vind ik niet meer van deze tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Bericht van Direct PC

1 jaar geleden - Administratiekosten laten vervallen

Alle klachten die gemeld zijn door Rosamie