Klacht: Fit For Free weigert facturen te zenden voor abonnement

op 07 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn werkgever vergoedt een abonnement op een sportschool. Het beleid hiervoor is dat ik per termijn een factuur moet overleggen.
Fit for Free weigert dit, maar is vervolgens ook niet bereid mijn abonnement te ontbinden. Nu zit ik een jaar lang vast aan een sportschool-lidmaatschap van 30 euro per maand, dat niet declarabel is. Fit For Free? Zeker Nie!

Bij de ontvangst van maandelijkse facturen, zoals het een goed bedrijf betaamt. Indien dat niet gebeurt: ontbinding van mijn lidmaatschap.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:12 geantwoord

Goedendag. Een tijd geleden heb jij een klacht geplaatst op klacht.nl. Mocht deze klacht nog openstaan, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@fitforfree.nl of te bellen naar 0900 34 83 67 37 33. Ook staat ons Webcare team voor je klaar via Social Media.

Fit For Free

Alle klachten die gemeld zijn door Wesselgap