Klacht: fit for free

op 18 mei 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

ik heb een 2jaar abonnement genomen bij fit for free en heb dit jaar besloten te stoppen.
en vervolgens heb ik inmiddels al 4x een mail gestuurd naar fit for free en ben ookal naar het fit for free roosendaal gegaan ze hebben mij verteld dat het abbonement al afgesloten is.
en vervolgens krijg ik een brief binnen dat ik dit jaar ook nog moet betalen 165,45,-.
heb ookal een aanmaning gehad op 11april 2016 wil dit opgelost hebben.

het is nu 2 mei 2016 weer een brief in me post bus ik dacht a mooi de overige kosten voor de 1ste jaar.
staat er vervolgens dat ik 195,45 moet betalen betalingsherinnering.

julie hebben er totaal niks mee gedaan met deze brief heb zelfs nog gebeld naar de nummer 0900-34-83-67-37
geen antwoord telefoon ging niet eens af.
ik kijk op julie site staat er 0900-34-83-67-37-33 heb de nummer gebeld het ging wel over nemen ze niet op heb 14keer achter elkaar gebeld 14keer en nog niks.
dit is te triest voor woorden bij julie vestiging in roosendaal doen ze er niks aan. ja komt wel goed zegt hij 2de aannaming al hier, hier ga ik dus mee naar me advocaat toe dit kan gewoon niet wat julie doen.

dit email zullen julie vast ook niet lezen heb meer mensen gesproken met precies dezelfde problemen.
IK GA DIT NIET BETALEN IK WIL EEN EMAIL TERUG MET DEGENE DIE HIER LEIDING IN HEEFT GEWOON TRIEST DIT.

ik ben 18 jaar heb door fit for free veel stress en elke dag hoofdpijn, moet veel denken eraan vervolgens ga ik weer zoeken zie ik alleen maar site dat er zoveel klachten bij julie zijn.

ben echt razend hoop dat fit for free gewoon failliet gaat geld aftroggelen niet reageren triest onmenselijk dit en nogwel in nederland.

hoop echt dat iemand me hierbij helpt want dit is vreselijk.

wanneer ze er eindelijk iets aan doen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 18 mei 2016 om 09:49 geantwoord

Beste heer Willekens, wij vinden het erg vervelend om te horen dat u het idee heeft gekregen dat u niet gehoord wordt. Volgens onze administratie heeft u, alsmede uw vader, inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Uw lidmaatschap is per 6-6-2016 beëindigd en de openstaande kosten bedragen momenteel € 68,87. Met dit bedrag zijn alle openstaande kosten tot aan de einddatum van uw lidmaatschap gemoeid. Tevens heeft mijn collega van de klantenservice u/uw vader een maand uitstel verleend. Wij hopen u hiermee tevreden te hebben gesteld. Mocht u over het voorgaande nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door weg-met-fit-for-free