Klacht: financiele verkrachting,machtsmisbruik,belediging,wanpraktijken,eigenlijk financiele verkrachting,fraude,beroving,e.d

Sinds 2012 te maken met humanitas,voor een schuld die er niet had hoeven zijn,veroorzaakt door machtsmisbruik van de belastingdienst (een ronduit belachelijke schuld).Heeft alles te maken met paranoïa die het nederlandse systeem heeft over mijn (achter)naam,dat is al generatieslang een strijd,was al zo voor mijn geboorte.
Schulden zijn betaald,sinds 2015,en ik moest daarna,in sept 2015 een bedrag van ongeveer 1500 euro uitgekeerd krijgen aan afgekocht pensioengeld,waarmee ik voorgoed wilde vertrekken uit nederland,ik had mogelijkheden op een baan in het buitenland.
In plaats van beeindiging van de bewindvoering en uitbetaling van de geldsom,werd ik net zo lang geprovoceerd tot er negatieve laster ontstond,ben ik van mijn vrijheid beroofd (een half jaar door GGZ,en 2 x door politie,gedwongen gedrogeerd,en wordt nu via justitie geprobeerd om mij alsnog de geldsom afgekocht pensioengeld af te pakken (mijn reisgeld).Verschillende rechtzaken lopen nu,tot aan het gerechtshof in amsterdam,moet griffiegelden betalen (=beroving),advocaatkosten voor advocaten die nix doen (=beroving),een strafblad opgelopen door dit gedoe (ik had nooit een strafblad),en de rechter wil net als humanitas aanhouden aan de bewindvoering.Ik moet humanitas bijna wekelijks op hun wanpraktijken wijzen,ze doen nix goed,of op tijd,er zijn diverse keren geweest dat ik aanmaningen kreeg door rekeningen die zij niet op tijd betaalden,etc,maar de rechter kiest toch hun kant.Door humanitas zijn er nu 2 banken die spelen met mijn geld,humanitas verdient aan deze situatie,rechters verdienen eraan,en dat is misbruik van mijn auteursrecht…mijn auteursrecht is mede reden waarom ik helemaal geen schulden zou hoeven hebben.Alle partijen profiteren dus van mijn auteursrecht,is een vorm van diefstal,beroving.Ook is het geheel schending van mijn privacy.Het zijn waardeloze karpatten,en ik wil er zo snel mogelijk van af.Ze eisen zoveel tijd op dat ik de tijd niet heb om met mijn auteursrecht een onafhankelijk inkomen op te bouwen,en een regelrechte belemmering in mijn leven,een kwaadaardig kankergezwel eigenlijk.Ze zouden geen humanitas moeten heten,maar satanitas.Ze belemmeren mij in het onderhouden van mijn sociale contacten,isoleren mij van mijn sociale omgeving,op alle mogelijke manieren,behandelen me als vuil.

Ik ben tevreden als per direct de bewindvoering wordt opgeheven,en een schadebedrag wordt toegekend,want ik heb emotioneel onherstelbare schade opgelopen,lichamelijke schade opgelopen,en financieel schade opgelopen,en ook zakelijk gezien (met de auteursrechten),mijn kansen om te werken in het buitenland zijn ontnomen,er is laster over mij gecreerd die er niet had hoeven zijn,ik ben beledigd op alle mogelijke manieren.
Als ik voor elke belediging een schadebedrag reken is humanitas failliet.
In het bestand kunt u zien hoeveel papier ik dit jaar heb moeten verspillen aan m.n. humanitas,terwijl ik veel mooiere en betere dingen kan doen met papier,en met mijn tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Humanitas financiele hulpverlening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Humanitas financiele hulpverlening nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Humanitas financiele hulpverlening in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Quediox-Paola