Klacht: Financiele terreurorganisatie

op 22 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Paypal schreef een bedrag af van mijn ING rekening en ik kon deze afschrijving – bedrag en bank – nergens thuis brengen. Paypal is onbereikbaar en houdt zich schuil achter corona, wat volstrekt absurd is. Daarom storneerde ik het bedrag. Dat bracht PayPal in beweging. Ik kreeg dreigmails en andere terreurmail in slecht Nederlands. Tenslotte belde ik het PayPal hoofdkantoor in Luxemburg, maar kwam niet verder dan de telefoniste! Ik zou worden teruggebeld, maar dat gebeurde natuurlijk niet. Vervolgens werd ik bestookt met spoofmail en ik belde mijn bank, die zei veel klachten over PayPal te ontvangen, met name over het gebrek aan ook maar de geringste klantenservice. PayPal blijkt een financiele terreurorganisatie waar ik niks meer mee te maken wil hebben.

PayPal behoort gewoon klantenservice te bieden. Maar daar hebben ze in Luxemburg kennelijk nog nooit van gehoord!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht josvannoord

4 maanden geleden - PayPal heeft een oplospercentage van 0 procent ! Need I say more?

Reactie van de melder van de klacht josvannoord

4 maanden geleden - Beste Robin, ben benieuwd naar uw reactie, maar ik Feestboek en Twitter niet...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht josvannoord

4 maanden geleden - Ben opens gebeld door PayPal, op zondagmiddag om 17:45 uur en helemaal uit Ierland, met excuses... Eerst zien, dan geloven!

Alle klachten die gemeld zijn door josvannoord