Klacht: filters voor Nedclean stofzuiger

op 21 juli 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 3 jaar geleden een Nedclean Booster 2200W stofzakloze stofzuiger bij Blokker gekocht. De zuigkracht werd flink minder dus dachten we: “er moeten misschien nieuwe filters in’. Wat schetst onze verbazing: de filters zijn nergens te koop. Verschillende Blokkerzaken zijn we af geweest en ook de zaak Handyman kon ons er niet aan helpen. Zelfs op internet zijn ze niet te vinden. Het zou toch wel heel raar zijn dat deze filters (voor en achter) niet te koop zijn, dat zou betekenen dat het apparaat na 3 jaar weggegooid moet worden. Dus mijn vraag is nu, kunt u ons eraan helpen???
Het model is No.: DC-101 561
Orderno.: 0284-BK-10
A.C. Neijndorff

Als de filters geleverd kunnen worden!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 22 juli 2015 om 13:41 geantwoord

Beste mevrouw Neijndorff,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij begrijpen dat het zeer vervelend is dat u geen onderdelen kunt terugvinden voor uw stofzuiger.

Na onderzoek op internet blijkt dat bijna nergens onderdelen voor de Nedclean geleverd worden. U kunt het beste kijken op http://www.buyspareparts.eu/
Hier hebben zij een groot aanbod aan onderdelen die over het algemeen niet bij andere webwinkels te verkrijgen zijn. Er staat een filter voor uw Nedclean stofzuiger op te koop.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Blokker Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Heeft op 27 juli 2015 om 10:44 geantwoord

De klacht is niet opgelost, want de site die Blokker opgeeft waar de filters verkrijgbaar zouden zijn heeft geen filters voor Nedclean stofzuigers, alleen slangen, stangen en zuigmonden. Dus ben ik nog steeds niet tevreden. Als ik wist wie de fabrikant was, dan ga ik er zelf wel achterheen. Weet iemand mij dat te vertellen, want van Blokker wordt ik niet wijzer!, Groet, A.C. Neijndorff

Alle klachten die gemeld zijn door ACneijndorff