Klacht: Film wordt via reserveerlijn niet genoemd en kan dus niet gereserveerd worden

op 04 juni 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Ik ben al weken bezig om een cadeaukaart in te wisselen voor een kaartje voor de film Eye in the Sky. Via de reserveerlijn wordt deze film in Pathé buitenhof niet genoemd. Klantenservice geeft aan dat dit echt wel zo is, dus nog een keer gebeld, maar deze film wordt echt niet genoemd. Ik heb de klantenservice weer teruggebeld, medewerker heeft gecheckt of de bioscoop klopt en er nig kaarten te reserveren zijn, hetgeen het geval is.
De medewerker adviseerde mij een ander nummer te bellen maar ook in deze lange lijst werd Eye in the Sky niet genoemd. En wie vergoed alle onnodige gemaakte telefoonkosten? Zeker als je alle films door moet, loopt dit aardig op á 0,90 cent per minuut

Als ik de kaarten kan reserveren of als de medewerker van de klantenservice dit voor mij had kunnen doen of ik direct bij de bioscoop had kunnen reserveren en als mijn onnodige gemaakte telefoonkosten worden vergoed.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pie66