Klacht: fifa 17 te laat en ik wil het naar een ander adres sturen

op 01 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorige week FIFA 17 bestelt en omdat niemand thuis was heb ik het op de donderdag dat die geleverd zou worden bij de welkoop bij ons in de buurt laten afleveren. Maar die donderdag was het er niet en deze vrijdag ook niet. ik heb geen zin om elke dag naar de welkoop te fietsen en te horen dat ik nog een dag moet wachten. kunnen jullie het adres veranderen naar me huis toe?
groet,
Sandra Hoevelaken

Gewenste Oplossing:

ik zou graag dat het adres verandert word naar kievitshof 6 Roelofarendsveen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 oktober 2016 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik zie dat je je bestelling inmiddels hebt afgehaald bij het DHL punt. Na het plaatsen van de order kunnen wij het bezorgadres niet meer voor je aanpassen. Wanneer je kiest voor bezorging bij een DHL punt dan zal je een bevestiging ontvangen van DHL wanneer je je pakket kan ophalen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door SandraHoevelaken