Klacht: Fietspad

op 09 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Beste heer / mevrouw

Dat klopt niet want maanden terug had ik een bezwaar gestuurd naar de officier van justitie dat ik nooit eerder een brief had gekregen daarover in verband met een conflict tussen mij en mijn huisbaas en ook had ik een bewijs dat ik gelijk had gekregen met de uitspraak van de rechtbank met datum en alles, mijn bezwaar brief was aangetekend aan de officier van justitie, ik had ton ook een bevstigen gekregen dat mijn bezwaar brief binnen gekomen en woord inbehandeld genomen en ik zou een bericht kregen, dat had ik nooit en tot nu toe gekregen , ik verzoek u mij voor verder info te bellen aub 0614150088 want dat is niet eerlijk en dat klopt ook niet, ik ben ook verhuizen naar deze huur kamer op deze adres vanaf 01/06/2017 dus daarvoor was ik op mijn oude adres en niks over mijn bezwaar gehad of gezien , ik hoop bij deze dat ik u goed te hebben geïnformeerd .

Met vriendelijk grote

T.F EL Samra
0614150088
Graag hoor ik van u alvast bedank

Wanneer naar mijn klachten eerlijk bekijken want dat is niet eerlijk dat ik alles had gedaan met bewijs en alles en zonder waarschuwing krijg ik dat van origineel €62 naar €320,43nee dat is niet eerlijk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Tamer1964