Klacht: fietslampje zouden gratis zijn

op 12 februari 2016 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

onze zoontje van 12 heeft de fietslampjes besteld in de veronderstelling dat deze gratis zouden zijn. Wij als ouders hebben helemaal niet geweten dat hij deze bestelling heeft geplaatst tot dat wij een aanmaning hebben ontvangen per post. 12deal heeft de betalingsverzoeken naar het email adres verstuurd naar onze zoon waar hij weinig gebruik van maak en wij geen inzage in hebben gehad. De bestelling is naar hem gericht kind is twaalf en minderjarig. Nadat er hoge kosten zijn berekend wordt er een brief per post verstuurd. De lampjes zijn een maand na bestelling vandaag binnen gekomen. Ik heb een aantal keren telefonisch contact opgezocht met 12deal maar geen gehoor verbinding wordt naar 10 min in de wacht te hebben gezeten verbroken. Tevens heb ik naar het facturatie bedrijf van 12deal gebeld en geven aan dat ik niet de enige ouder ben met deze klacht kinderen worden misleid en ouders draaien op voor de kosten. Ik ben woest hoe kan zou bedrijf nog verder gaan met dit soort praktijken. Laat met ideal betalen zodat kinderen niet zomaar een bestelling kunnen plaatsen. Dit zie ik als een bewuste actie van ……bedrjjf.

Ik ben pas tevreden als de kosten worden weg gescreend en dat ouders de lampjes kosteloos terug kunnen sturen!!! Bestelling is niet aan een volwassene gericht is in mijn ogen niet rechtsgeldig ongeacht het artikel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12deals.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 10:44 geantwoord

Geachte heer Amhandi,

Wij vinden het erg vervelend dat uw zoon zonder goed kennis te nemen van de voorwaarden een bestelling bij ons heeft geplaatst. Hierom hebben wij het door u betaalde bedrag terug laten boeken op uw rekening. Deze zou binnen twee weken voor u zichtbaar moeten zijn.

12Deal

Alle klachten die gemeld zijn door amhandi