Klacht: fietscomputer Mio Cyclo 305

op 15 augustus 2017 over MIO in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei 2014 een fietscomputer gekocht van Mio in de veronderstelling dat er regelmatig kaartupdates zouden volgen.
In 2015 (juni) is er inderdaad een update geweest, Daarna niet mee. Met enige regelmaat contact gezocht met Mio. Steeds aan het lijntje gehouden met tenminste de suggestie dat er kaartupdates aan zouden komen. Vandaag wederom contact gehad en te horen gekregen dat er sedert 2015 geen kaartupdates zijn geweest omdat het toestel “end of life” zou zijn. Wanneer dat precies het geval is geweest wist de betreffende dame ook niet te vertellen.
Ik ben van mening dat het schandalig is hoe kort de updates worden verstrekt. Na reeds 3 jaar is het toestel van ruim E 300,– vrijwel waardeloos geworden.

Gewenste Oplossing:

Ik denk dat er helaas weinig aan te doen is, maar het moge duidelijk zijn dat Mio een onbetrouwbaar bedrijf is die zich van klanten weinig tot niets aantrekt.

Alle klachten die gemeld zijn door Thiler