Klacht: Fiets tussen de deur.

op 22 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op perron sloterdijk moest ik de fiets
in de trein zetten maar ze hadden zoveel haast dat ik er nog half uit stond ‘ en mijn fiets er half in.
Het was ook een erg hoge instap , erg onhandig
Mijn hand zeer gedaan en flink geschrokken.
Ze stonden te kijken , en zagen het wel.
Ik was ruim op tijd stond te wachten

Laat ze opletten of iedereen in de trein is.
En de in stap wat makkelijker maken.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 14:32 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tienkar