Klacht: fiets sparta pick up-e

op 06 februari 2018 over Sparta in de categorie Fietsmerken

geachte sparta

wij zijn sinds 6 juni 2015 in het bezit van een e-bike,onze dochter
is zo blij met deze fiets,en hij is ook mooi,maar met wat problemen
voldoet hij aan de eisen dat het een fijne mooie fiets is.
Het grootste probleem licht echter in de batterij waaraan wij nu voor de
vierde keer een batterij pakket moeten gaan bestellen.
wij hebben kosteloos een nieuw batterijpakket gehad op 16-12-2015
daarna gaat hij mee tot 31-3-2017 en afgelopen 2 februari 2018 moeten weer een nieuwe batterijpak gaan bestellen omdat deze ook al kapot is.
Eerlijk gezegd gaat dit echt te ver,omdat ik nu een batterijpak moet gaan bestellen van 549 euro voor mischien nog 1 jaar.
wij hebben kontact gehad met fietsenmaker v/d koog uit strijen,en die zegt er is 2jaar garantie op het batterij pak,maar ik moet wel even heel leuk,want ze willen in de kosten tegemoet komen 275 euro betalen en dan krijg ik weer een nieuw batterij pakket,met 2jaar garantie.
Maar ik vind dit toch wel een beetje raar na alle ellende richting onze vierde batterij pak,onze fietsenmaker v/d koog zegt hier niks mee te doen,dus dan maar een klacht richting sparta,want dit probleem moet uit de wereld,en wil mijn dochter weer met een lach op zien fietsen.
ik heb wat gegevens inzake batterij en fiets.
batterij pakket b-400 productnr 41122066 van dit pakket heb ik maar
11 maanden plezier gehad.
de fiets is een sparta pick up-E matzwart
factuurnr 15100885
fietsenmaker v/d koog strijen dealer

hoop op een waardevol antwoord,want dit kunnen wij en zeker mijn dochter niet gebruiken,want deze fiets heeft ze hard nodig voor
haar school..

met vriendelijke groeten bas rongen

als de oplossing voor de accu er is,want volgens de fietsen maker
heb ik 2 jaar garantie op het pakket maar hij mij dit niet geeft.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chemene