Klacht: Fiets retourneren

op 03 augustus 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

WIj hebben een fiets besteld bij Internet Bikes, maar willen deze retourneren. Maar internet bikes reageert niet op mijn mail, ik heb gegevens nodig om het pakket te versturen. Maar ben bang dat ik dus ik niks meer ga horen en dus geen geld terug krijg na het lezen van reviews.

Als ik retourgegevens krijg en vervolgens mijn geld terug krijg!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 03 augustus 2016 om 14:42 geantwoord

Dag Linda,

We sturen u de gegevens direct per mail door. U kunt onze retourprocedure terugvinden op de website onder de volgende link: https://www.internet-bikes.com/klantenservice/#retourprocedure

Hierin staat stap voor stap vermeld hoe u artikelen retourneert. Zorg ervoor dat u altijd een volledig ingevuld retourformulier met de zending meestuurt.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft op 03 augustus 2016 om 15:56 geantwoord

Tot op heden nog geen reactie ontvangen, dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Alleen op deze site wordt positief gereageerd door internet-bikes om de schijn hoog te houden. Eerst zien dan geloven. We zullen ons geld moeten komen halen denk ik ;-).

Bericht van internet-bikes.com

5 maanden geleden - Beste Linda, Onze klantenservice heeft op woensdag 3-8-2016 15:42 u een mail gestuurd met daarin de retourprocedure uitgelegd. We hebben u ook via deze weg verwezen naar de retourprocedure. Kunt u mij uitleggen welke informatie u mist?

Alle klachten die gemeld zijn door LindaBB