Klacht: Fiets die echt helemaal niet goed is

KellyDirks op 14 september 2021 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Wat een mega slecht bedrijf! Krijg je een fiets binnen waar echt vanalles aan mankeert, maar dan ook echt vanalles. Moet je foto’s sturen, word je afgescheept met een LAKSTIFT! Kromme banden, sleutel stuk, beschadigingen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Doordat ze zelf te laat reageren, kunnen wij de fiets niet meer retour sturen en zijn we al een maand aan het mailen over een oplossing. Mijn man moest de fiets naar Zaandam brengen, moest daar nog eens €40 betalen voor het maken, na het maken deed de fiets het nog niet en is mijn man in het Turks/Marokkaans belachelijk gemaakt door de medewerkers in de winkel. Inmiddels nog geen oplossing en nog geen reet opgeschoten waardoor ik nu andere stappen moet nemen zodat ze de fiets retour nemen. Tot nu toe betaal ik geen cent meer aan dit mega slechte %$~ bedrijf!

Dat ze de fiets retour nemen, hij staat daar namelijk al en zeggen dat we over de retour datum heen zijn, maar dat is hun fout. Wij waren optijd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KellyDirks