Klacht: fiets beschadigd afgeleverd bij buren

op 18 september 2018 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een fiets besteld bij neckermann, deze is beschadigd afgeleverd bij mijn buren zonder enig bericht naar mij toe, ook hoefde zij nergens voor te tekenen en een bon zat er ook niet bij.
Nu wacht ik al een week op een antwoord over deze klacht maar via de mail wordt er niet gereageerd en aan de telefoon krijg ik te horen dat de klantenservice geen telefoon aan neemt.
Wat een schande voor zo een groot bedrijf

Gewenste Oplossing:

wanneer ik normaal behandel wordt en deze fiets opgehaald wordt bij mij thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blueluna13