Klacht: fidget spinner is te laat

op 07 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte mensen van mininthebox ik vind het niet goed als jullie zeggen dat het duren van een fidget spinner een week duurt als je zo veel betaald. Dat hebben wij gedaan en na tien dagen is hij er nog niet. daarom vind ik dat jullie dat beter moeten regelen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn fidget spinner zo snel mogelijk heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

4 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het o ngemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door annamout