Klacht: Garantie? echt niet!

19Rob52 op 12 oktober 2019 over Fetim Group in de categorie Vloerbedekking, Woonwarenhuizen

Ik heb in November 2016 bij Karwei een Flexxfloor click de luxe pvc vloer gekocht voor woonkamerkeukenhalletje en toilet. Ik zou daar 10 jaar garantie op hebben. Echter nu naar nog geen 3 jaar gaan de aansluitnaden tussen 2 stroken afbreken op het punt waar ik regelmatig met een bureau stoel wieltje op kom. Dus dacht ik garantie! OP de website van de leverancier vind je helemaal niets om met hun direct in contact te komen (wat ik niet vind kunnen) dus naar Karwei. Die vullen een hele lange vragen lijst in en er foto’s van het probleem bij gedaan. Na 3 weken antwoord met nog meer vragen, deze ook beantwoord. Na 2 weken antwoord ik had onder de stoelen (bureaustoel met wieltjes!) vilt moeten doen wan dan word de vloer niet beschadigd, dus nu geen garantie! a) viltjes verminderen de druk niet en b) mag ik op een vloer geen stoelen of wat dan ook plaatsen zonder viltjes? Meer dan 20 jaar een houten laminaat vloer gehad nooit geen problemen en deze toch echt niet goedkope pvc vloer kan er niet tegen? Vreemd ook dat dit type niet meer leverbaar is want de nwe elementen zijn langer en breder geworden (waren de oude toch niet zo goed dan?)

Daar dit type vloer niet meer verkrijgbaar is moet ik dus complete vloer vernieuwen! Dus of ik krijg een nwe vloer ( liever niet want totaal geen vertrouwen in deze vloer) of zij hebben nog wel dit type op voorraad en leveren mij 2 pakketten zodat ik de beschadigde delen kan vervangen. Of geld retour zodat ik die kan uitgeven aan nwe vloer.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fetim Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19Rob52