Klacht: Retourkosten ivm te late levering

op 02 april 2019 over Feestartikelen4u in de categorie Feestartikelen

Ik heb op 24 maart een bestelling gedaan en de dag erna aangeven dat wij deze bestelling op donderdag nodig moesten hebben ivm een thema weekend weg . Toen kregen we een vertragings mail en weer gezegd don moeten we het hebben maar dat zou ze net lukken . Gevolg het komt vrijdag alsnog en s ochtends nrt erna komt er een mailvan hun dat we het pakket moesten weigeren aan de deur maar deze was al bezorgd dus de mail kwam te laat . Heb ik gebeld vandaag of we een antwoord nummer konden krijgen want hun leveren te laat op de site staat 24 uurs levering en bij ons duurde dat 5 dagen! En dan moeten we ook zelf de retour kosten nog betalen ?! Ongelooflijk

Ik zou heel graag een antwoord nummer willen hebben van dit bedrijf zodat wij zonder kosten de te late levering kunnen terug sturen
Dat zou heel klantvriendelijk zijn aangezien hun de beloofd levering binnen 24 uur niet na konden komen en ik meerdere keren aan heb gegeven dat het echt donderdag binnrn moest zijn
Dus graag een antwoordnummer

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feestartikelen4u over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feestartikelen4u in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Firoza