Klacht: Graag terug betaling (bestelling Yoram Devroy)

op 12 oktober 2018 over Feestartikelen4u in de categorie Feestartikelen

!!! – BESTEL NIET OP DEZE SITE – !!!
Ongelofelijk klantonvriendelijk en louter uit op je geld ipv op tevreden klanten.

Doordat hun levering, van de door ons bestelde producten, later zou toekomen (2x de voorziene leveringstijd) dan voorzien, konden wij deze producten dus niet meer gebruiken, aangezien ons feest tegen dan reeds afgelopen zou zijn.
In plaats van klantvriendelijk op te treden en hun fout (te late levering) te erkennen en een oplossing (terugbetaling) te zoeken, kiezen ze voor rechtsmisbruik..

Na hun melding over de vertraging van de levering hebben wij hun onmiddellijk gecontacteerd om de bestelling te annuleren, aangezien wij niets meer konden doen met de producten op de nieuwe leverdatum. De levering werd door hun on-hold gezet maar het betaalde bedrag niet terug gestort.
Aangezien onze bestelling geleverd diende te worden bij een bedrijf (waar een werkmens overdag vertoeft) hadden we dit in de snelheid van de bestelling ook op dit bedrijf laten factureren (terwijl wij particulieren zijn die het bestelden).
Bij het niet nakomen van de voorziene leverdatum heeft de consument in Europa recht op een annulering van de bestelling. In de plaats van te proberen dit na te komen en zo een tevreden klant achter te laten weigeren ze ons terug te betalen! Doordat wij de bestelling op een bedrijf hebben laten factureren zijn ze namelijk niet verplicht om ons terug te betalen. Natuurlijk zijn wij geen bedrijf (wat we hen ook meermaals hebben duidelijk gemaakt), en was dit gewoon in de rapte van de bestelling zo geregistreerd. Nu misbruiken ze dit om ons niet te hoeven terug te betalen. Erg jammer, aangezien wij nieuwe klant waren en dus mogelijk een nieuwe life-time customer..

Zijn het hierdoor criminelen? Neen, vooral geldwolven..
Weet gewoon dat wanneer je bij hen iets koopt ze vooral uit zijn op je geld en niet op een tevreden klant. Weet dus dat van zodra en iets misloopt of er een onregelmatigheid plaatsvind ze je onmiddellijk in het zak zullen zetten ipv je proberen helpen.

Terugbetaling

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feestartikelen4u over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MMFF