Klacht: Fedex va Hongkong zeer langzaam

op 30 januari 2014 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15-1-2014 wordt er door onze vervoerder een zending aangemeld bij Fedex. 5 dozen 56 kg. Als er na een week nog geen enkele beweging in de zending zit gebeld met de verzender, die ons verteld dat de zending aangemeld is maar nu het wachten is tot Fedex werkelijk een “pickup” uitvoert. Dit duurt tot 28-1-2014. Ja let wel dit zijn expresse zendingen. (Fedex geeft uiteraard de verzender de schuld maar vond vanaf 15-01-2014 ook wel erg lang.) Maar hierna blijft de zending bij de Hongkong vestiging staan. Daar er als verwachte leverdatum 31-01-2014 bij het trackingnr. staat, op 30-01-2014 toch maar even met Fedex Nederland gebeld. Een vriendelijke dame vertelde mij dat het wellicht nog 1 a 2 weken kan gaan duren, daar inmiddels het Chinese nieuwjaar begint. De dame kan echter niets doen. Ook niet veranderen naar Priority, wat wij al al voor de pickup meerdere keren hadden gevraagd. De dame kan beter gewoon thuis blijven daar er helemaal niets mogelijk is. Wij hebben de eerste helft van februari twee zeer dure beurzen in Duitsland, maar zullen deze nu zonder monsters moeten doen. Dit kan ons dus tienduizenden euro’s gaan kosten. Een zending van meer als 1000 kg, met minder haast, die wij met normale luchtvracht op 23-1-2014 airport to airport aanboden (Gelukkig niet met FEDEX) stond maandag 27-1-2014 bij ons voor de deur. De TOTAAL prijs was ook nog eens voor de helft van de kosten van Fedex per kg.

Dat de zending alsnog voor maandag 3 of 4 februari bij ons afgeleverd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leolit