Mijn Klacht:
Op 14 juni voor bijna € 400,- aan artikelen gekocht en netjes opgezet. Een aantal dagen later lezen we dat Family kaart houders € 10,- korting krijgen bij een minimale besteding van € 100,-. Geldig van 20 juni tot 10 juli 2016. Met goede moed na Ikea Heerlen gereden en bij de klanten info ‘0’ op het rekest gekregen. Dan maar bellen (€ 0,55 per gesprek) met Ikea. Ook hier was het onmogelijk en de kassa’s zijn er niet op afgestemd. Bij de meeste bedrijven (BCC en Gamma bijvoorbeeld) is de werkwijze dat als er binnen 14 dagen na aankoop iets voordeliger is ze dit netjes oppakken en afhandelen. Ikea voor hun Family kaart houders klaarblijkelijk niet!
Gewenste Oplossing:
De oplossing is simpel. Geef Family kaart houders die maximaal 14 dagen voor de actie voor minimaal € 100,- in 1 aankoop iets gekocht hebben een waardebon van € 10,- voor bij hun volgende aankoop.
