Klacht: Family kaart niet van toepassing

op 28 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 14 juni voor bijna € 400,- aan artikelen gekocht en netjes opgezet. Een aantal dagen later lezen we dat Family kaart houders € 10,- korting krijgen bij een minimale besteding van € 100,-. Geldig van 20 juni tot 10 juli 2016. Met goede moed na Ikea Heerlen gereden en bij de klanten info ‘0’ op het rekest gekregen. Dan maar bellen (€ 0,55 per gesprek) met Ikea. Ook hier was het onmogelijk en de kassa’s zijn er niet op afgestemd. Bij de meeste bedrijven (BCC en Gamma bijvoorbeeld) is de werkwijze dat als er binnen 14 dagen na aankoop iets voordeliger is ze dit netjes oppakken en afhandelen. Ikea voor hun Family kaart houders klaarblijkelijk niet!

De oplossing is simpel. Geef Family kaart houders die maximaal 14 dagen voor de actie voor minimaal € 100,- in 1 aankoop iets gekocht hebben een waardebon van € 10,- voor bij hun volgende aankoop.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 11:42 geantwoord

Hej Desiree,

We begrijpen dat je hier flink van baalt! Onze acties worden niet altijd vooraf aangekondigd. We lezen dat je je aankoop hebt gedaan op 14 juni. Deze actie is zoals je aangeeft gestart op 20 juni. Aan alle acties zijn voorwaarden verbonden en het is helaas niet mogelijk om achteraf deze korting te geven. Het spijt ons dat we je hier niet mee kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

10 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over IKEA is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Tillmanns