Klacht: Falend internet en tv

op 10 april 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Ala sinds ik met deze provider in zee ben gegaan, begin 2018, heb ik last van storingen en langzaam internet. Het beeld van de tv blijft met de regelmaat van de klok stilstaan. De remedie is dan de decoder uit en aan zetten. Intussen mis ik een stuk van een sportwedstrijd. De laatste maanden is het uit en aanzetten van de decoder niet meer afdoende en moet ik ditzelfde doen met het modem. Bij contact met de klantenservice tegenstrijdige of onvolledige adviezen. Waar het op neer komt is dat ik het probleem zelf maar moet oplossen. Bij de klantenservice heeft men kennelijk geen idee van wat het probleem veroorzaakt.. Ze zijn daar echter ook niet van plan om er over na te denken. Ze komen niet verder dan dat ik het modem moet resetten of de kabels (bijgeleverde) moet vervangen. Die mag ik dan zelf gaan kopen.. Ik kan resetten tot ik een ons weeg maar er veranderd niets. Het beeld van de tv blijft stilstaan, de laatste dagen zeker 1 keer, maar soms ook meerdere keren per dag. Wat internet betreft is het nu niet alleen traag maar valt nu en dan ook gewoon uit. Deze provider maakt er een rommeltje van

Wanneer Online eindelijk eens mee gaat denken en samen met mij het probleem oplost.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 19 mei 2020 om 10:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door v.d.Kooi