Klacht: faktur

op 13 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

(Geen onderwerp)
arkan lina
Tele2 (mail@communicatie.tele2.nl)

hallo ik ben arkan dilshad, het gaat over dossienummer :2787752 ik heb vrijdag een gesproken gehaad met iemand van jullie medewerk,,jullie heben mij naar incasoo bos gestuurd zonder dat ik wet en zonder dat ik email gekrijgen,, dat ik heb een openstan bij jullie ,, maar dat is helemaal niet klopt is omdat ik heb alle vacturen betald ,,,maar dat is niet erste keer is jullie stuur mij naar incasoo bos zonder dat ik wet en ik heb echt van spijet dat ik abunoment heb bij jullie daar heb ik allen maar hoefd pijen van jullie ,,ik heb vaak gzecht als hier iets problem is stuur naar mij email ,, maar neee glijek naar incasoobos,,plus ik moet altijed inslutingkosten 30 euro bij betalen als de blokad is open is ,, en het gaat over iphone 8 plus ik heb op 30-11-2017 de niuwe abunoment bij jullie ik heb om 22-12-2017 een bedrag van 65,50 heb ik over gemaakt de abonument kost elkemand 46 euro ,,en ik heb op 19-1-2018 weer 65,00 euro over gemaakt ,,dus ik heb 19,00 euro meer betald eijnglek moet jullie mij nog de 19,00 euro terug betalen niet dat jullie stuuren mij naar incasso bos ,, ik stuur nu alle bewijzen naar jullie toe,,

altijed

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arkanyaran