Klacht: Fake sticks

op 17 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 van deze 32 Gb sticks besteld. 1 aan mijn dochter gegeven, 1 aan mijn zoon. 1 stick bleek gelijk niet te werken, teruggestuurd en heb later een nieuwe gekregen.
Ondertussen bleek na even gebruik mijn andere stick ook op te houden met werken. Met name als je er grote bestanden op probeerde te zetten. Mijn zoon en dochter bleken hetzelfde probleem te hebben. Dus heb ik nu 3 niet werkende sticks en 1 die nog wel werkt, maar waar ik nog niets naar geschreven heb. De 3 sticks zijn met geen mogelijkheid weer aan het werk te krijgen. Heb de laatste stick met een speciale tool uitgelezen on de firmware te weten te komen. Het blijkt dus een fake disk te zijn. De stick is zodanig aangepast dat windows denkt dat het een 32Gb disk is. De werkelijke grootte is 4Gb. En daardoor kan windows hem dus niet formateren. Even googlen en nu blijkt dat dit een veel voorkomend probleem is en dat er veel van zulke sticks op de markt zijn. Onbegrijpelijk dat groupon met zulke bedrijven in zee gaat. Het bedrijf was overigens: Glamouretto (NL) (zitten in Finland)

Gewenste Oplossing:

Volledig geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 18 juli 2012 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door geedsen