Op advies van Fairphone support heb ik een offline upgrade uitgevoerd van Android 11 naar Android 12. Hierbij volgde ik de online instructies zoals verwezen door Fairphone support (supporticket 595930). Volgens de instructies zou het veiliger zijn om de bootloader... Lees meer
I1. k heb mijn fairphone eind januari gekocht.
Ik was er zeer tevreden over!
Echter sinds een paar dagen wordt hij erg warm als ik aan het bellen ben. Dat voelt niet fijn.
2. Verder merk ik ook dat hij snel weer... Lees meer
Ik weet niet of ik het zo pech exemplaar gekregen en gewoon het toestel in het algemeen zo slecht is maar het is enorm teleurgestelling. Ik heb mij Fairphone in december 2018 gekocht dus het zelfs niet 1 jaar oud... Lees meer
Fairphone-2, gekocht in maart 2017. Mob.nr 06-21273733. Sinds een week is het toestel instabiel, alles bibbert, het slaat op hol. Ik kan er eigenlijk niets meer mee. WAT IS DE OPLOSSING? Lees meer
Met mijn gloednieuwe telefoon meteen bij het eerste gebruik de volgende problemen:
1) problemen met de camera: blauwe en paarse strepen, soms werkt de camera goed, even later absoluut niet.
2) problemen met geluid:
of te zacht alsof het van... Lees meer
Toestel is misschien wel conflictvrij en claimt duurzaam te zijn, maar batterij gaat met moeite een dag mee (dus veel opladen, is dat duurzaam?). Alles moet blijkbaar ook sneller vervangen worden (ook niet duurzaam). Ik heb de telefoon een jaar... Lees meer
Ik heb er een. Maar wilde dat ik er nooit aan begonnen was.
Zeer slecht klantenservice. Je krijg alleen antwoord in het engels. (nederlands bedrijf) als ze überhaupt antwoorden. Dit gebeurt meestal niet. Onduidelijk of slechte procedures en je kunt ze... Lees meer
In januari een Fairphone 2 aangeschaft. Dit bedrijf probeert telefoons op de markt te zetten met eerlijke materialen (zware metalen uit gebieden zonder oorlog en recycling waar mogelijk). Na 1 maand begint het toestel random reboots te geven. Een vervelende... Lees meer