Klacht: Faillissement restaurant “Swingtime Brasserie”

op 01 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste,
Ik heb een Groupon voucher voor het restaurant “Swingtime Brasserie” en bij het trachten te reserveren (mijn voucher is nog geldig tot 17/9/2016) blijkt dat het de betrokken zaak in faling is. Graag had ik het reeds betaalde bedrag van 19,98 euro terugbetaald gekregen. Mijn vouchercode is 0010157GAE met ref. 96833386 en security code 3D59A425FB. Kan u mij informeren welke stappen ik moet ondernemen om terugbetaling te bekomen ? Met dank en vriendelijke groeten. Mevr. Vandenbulcke

Normaal ben ik erg tevreden van de Groupon aanbiedingen die ik al heb aangekocht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:54 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Van den Bulcke,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen gebruik kunt maken van deze deal omdat het bedrijf failliet blijkt te zijn.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 5 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Lus Vandenbulcke