Klacht: Failliet

op 16 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 2 Groupons voor 2 personen. Nu we willen reserveren blijkt het bedrijf, Hamam van het Oosten, failliet te zijn. We willen ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Geld terug gestort op onze rekening. 1x per bank en 1x per creditkaart.

Onderstaande over snelheid, vriendelijkheid en oplossing kan ik niets zeggen want ik heb/krijg ziover niemand te spreken. Ik moet het toch invullen anders kan ik niet verder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door Verweg