Klacht: Factuurverzoek

op 11 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb groupon.nl een factuur gevraagd voor een door hun geleverde voucher. Groupon zegt dat ze geen factuur wil leveren en raad me aan met de productleverancier contact op te nemen. Die zegt weer dat zij aan Groupon leveren en Groupon weer aan mij, dus dat ik voor een factuur bij Groupon moet zijn.
Ik denk dat Groupon.nl mij de factuur moet leveren. Ik heb bij Groupon de voucher gekocht en aan Groupon betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik een factuur met btw van Groupon krijg.

Groupon - Jan Nooitgedagt - weigert de factuur te sturen en blijft verwijzen naar de partner. Verder uiterst kortaf en onvriendelijk aan de telefoon. Ook juridisch onjuist, want ik heb iets bij Groupon gekocht, namelijk het voucher, en ik heb niets bij de partner gekocht.
Als je dus iets bij Groupon wilt kopen en je hebt een factuur nodig? Nooit doen dus!

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine – Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 februari 2013 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Paul,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Helaas kunnen wij geen factuur uitschrijven, we hebben u daarom doorverwezen naar onze partner. We wensen u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door paulwesteneng2